vrijdag 15 januari 2016

2de klassessie project : "ik zie, ik zie, wat jij niet ziet?"

In onze klas hebben we een leuke "ik zie, ik zie wat jij niet ziet-hoek" gemaakt. We hebben er heel wat zoekkaders om heel wat details te zoeken en op te sporen. Daarnaast hebben we ook enkele leuke zoekboeken om met vergrootglazen in te neuzen... Ook de mand met kerstkaartjes en andere kaartjes was een groot succes want iedereen vond wel iets leuks terug met de vergrootglazen.









Ook in onze boekenhoek werd er veel in zoekboekjes gekeken...die juf Virginie had meegebracht tijdens een bibliotheekbezoekje met de vriendjes. Met de lampjes leuke dingen ontdekken...


Sanne en Els kwamen ook langs deze week en we beleefden weer met hen een leuk "ik zie, ik zie, wat jij niet ziet-moment"... We hebben aan hen kunnen vertellen wat we hebben gedaan in de klas en hoe ons logboekje er al uitziet. En dan deden we een leuk KIJKspelletje met onze schoenen. Telkens opnieuw zijn het verrassende momenten. 



 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten