zondag 14 mei 2017

Voor moederdag zingen wij..."alle mama's zijn zo mooi"

Ik hou van grote mama’s en ook van die kleine 
Ik hou van dikke mama’s en ook wel van fijne 
Ik hou van gele mama’s, maar ook van die blauwe 
Ik hou van alle mama’s en ook van de jouwe 
Ik hou van mama’s als ze lekker zitten soezen 
Ik hou van mama’s hun mooiste zomerbloezen 
Ze hebben jurken aan, die waaien in de wind 
Ik word van mama’s ongelooflijk goedgezind

Alle mama’s zijn zo mooi 
Zie ze daar nu maar eens stralen 
Papa’s, kijk eens rond en gooi 
een zoentje in de lucht om op te halen

Ik hou van stoere mama’s en ook wel van bange 
Ik hou van dwergenmama’s en van reuzelange 
Ik hou van dikke mama’s en ook wel van fijne 
Ik hou van alle mama’s, ’t meeste van ... de mijne 

(het mamalied uit de Lente van Kapitein Winokio/bewerkt door juf Sien)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten