maandag 28 maart 2016

21 maart 2016 = aftrap voor onze muzische week : "ik zie, ik zie...wat jij niet ziet"

 



Belangrijke weetjes voor onze muzische week :
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Beste ouders,
Maandag is het zover… dan trekken we met z’n allen naar het De Lasallecentrum in Groot-Bijgaarden. 2de leerjaar en 3de kleuterklas gaan er, samen met heel wat begeleiders, muzisch aan de slag om voor jullie een prachtig toonmoment in elkaar te steken rond het thema ‘ik zie, ik zie, wat jij niet ziet…’
Nog enkele belangrijke aandachtspunten op een rij!
. Kom op tijd naar school want we moeten de lijnbus nemen naar Groot-Bijgaarden.

. Vergeet jouw gekleurde pasje niet. Je hebt dat vandaag gekregen en het is heel belangrijk dat je dit nooit vergeet. Zo kom je in de juiste groep te zitten en ben je op het juiste moment ook mee op de bus… Zorg dat je het ELKE dag aanhebt.

. Omdat we met het openbaar vervoer op weg gaan moeten we ons FLUOvestje aan doen. Vergeet dit aub niet…zo zijn we zeker zichtbaar op de weg.

. Zoals reeds vermeld in de vorige brief : Tijdens deze muzische week zullen er GEEN warme maaltijden voorzien worden. Elke dag brengt uw kind zijn/haar rugzakje mee gevuld met boterhammetjes, een drinkbus of drankje en enkele lekkere koekjes of fruit als tussendoortje.

. We gaan het beste van onszelf geven. Trek dus vlotte, sportieve kledij aan, die vuil mag worden want er zal heel wat geverfd en gespeeld worden buiten op de groene terreinen.

En dan doen we met z’n allen nog eens een WARME oproep om met familie, buren en vrienden naar ons toonmoment te komen op vrijdag 25 maart 2016 om 13u30 (wegbeschrijving zie bijlage)
Kom dat zien, kom dat zien…

We maken er iets geweldigs van. Je komt toch zeker kijken hé?!
De directie, meester Kries (2LB), juf Ibe (2LA), juf Virginie(3B) en juf Greet (3A)
Sanne, Els, Arber, Wannes, juf Hilde en nog zovele meer mensen…






Geen opmerkingen:

Een reactie posten