zondag 9 september 2012

Echte vrienden...blijven vrienden...

Onze 1ste schoolweek zit er al op... een weekje van elkaar terug zien, vriendschappen weer zien openbloeien en hier en daar wat bange snoetjes 'ga ik me hier wel thuis voelen?' Maar natuurlijk gaat iedereen zich hier thuis voelen, de echte vrienden en de nieuwe vrienden... We deden er een leuke activiteit rond met een tof resultaat aan de muur.
 




Verder hebben we de voorbije week de hoekjes leren ontdekken. Leren werken met ons nieuw keuzesysteem en naar hartelust kunnen spelen en genieten van een nieuwe omgeving. Af en toe is het nog wel wat zoeken maar het lukt iedereen al aardig.

  




 
 Tellen bracht ons bij een activiteit in verschillende groepjes. Dat was reuzefijn...want we mochten overal snuisteren in de klas en ook in de school. Ik ken mijn school en ik ken mijn klas...zo leren onze 5 nieuwe vriendjes ook hun weg vinden...



 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten